sobota, 12 września 2015

Kolczyki oliwkowe mandale





Wciągnęły mnie na dobre blogowe wyzwania, więc prezentuję kolejne. Tym razem kolorowe zabawy u Danutki, świetny pomysł na comiesięczne wyzwanie kolorystyczne. We wrześniu na tapecie jest oliwkowy, nie jest on co prawda moim ulubionym kolorem, ale czasem lubię stworzyć też coś co nie do końca jest w moim typie. Prezentuję więc kolczyki w odcieniach oliwkowych, z odrobiną czerni i atramentowego fioletu. Mam nadzieję, że proporcje kolorystyczne zgadzają się z wymogami zadania. W każdym razie oliwki jest najwięcej.








 

33 komentarze:

  1. Urocze kolczyki, pięknie zestawione kolory:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki. bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolczyki, pięknie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolczyki , witaj w zabawie u Danusi . My sie tylko bawimy kolorami , nie ma nagród , ani wygranych. Mam nadzieje że spodoba Ci sie taka zabawa i zostaniesz na dłużej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalne, ciekawi mnie z czego są zrobione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza jest z drewna, na nią naklejony jest kordonek, pofarbowany uprzednio przeze mnie.

      Usuń
  6. Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kolorystyka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam kolejną kolorystkę i mam nadzieję ,że zabawa na tyle Cię wciągnie ,że co miesiąc będziesz czekać z niecierpliwością na nowy kolorek .
    Kolczyki wyszły ślicznie,a jakby dodać niebieski to powstałyby takie pawie oczka.
    Baw się dobrze ,regulamin przestudiuj i stosuj się do niego.
    Pozdrawiam cieplutko
    Danutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez mam nadzieję, że mnie wciągnie. :) A, że pawie oczka, to nie pomyślałam, fajne skojarzenie.Ja też pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Fajnie Was tu wszystkie widzieć. Pozdrawiam serdecznie wszystkich komentujących. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny efekt, przyciągają spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. w pierwszej chywili myślałam że to quillingowe kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie wykonane kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutkie zestawienie kolorków i choć nie jestem fanką oliwkowego te kolczyki chętnie bym nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity jest efekt tych mandali :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł, wyglądają uroczo.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiałam sobie powiększyć zdjęcie, bo zaciekawiło mnie jak one są zrobione. :) Jaki fajny pomysł! Bardzo ładne. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy efekt, ciekawe wykonanie.Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że kolczyki filcowe. A tu taka niespodzianka; drewno i kordonek, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe, fajne kolorki i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalner i pięknie się prezentują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. W pierwszej chwili skojarzenie ... kolczyki - oko ale wyszły super za sprawą kolorków . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolczyki :-) Tak samo, jak Ty, ja też lubię czasem stworzyć coś nie w moim stylu, żeby się rozwijać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne kolczyki :)
    Udało mi się doczytać w komentarzach, jak zostały zrobione - bardzo pomysłowo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, takich oryginalnych kolczyków jeszcze nie widziałam, świetne i na dodatek mandale:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakieś oczyska! tu na mnie paczą! ;-D

    OdpowiedzUsuń