sobota, 10 października 2015

Wisiorek mandala z kryształem górskim




Jest taka prawidłowość w moim tworzeniu, że gdy odkryję jakiś wzór, który mi się spodoba, to rozpoczynam "produkcję seryjną", ponieważ nie mogę oprzeć się chęci wypróbowania go w różnych opcjach kolorystycznych. Tak też jest ostatnio z wisiorkami czakralnymi. Zgromadziłam większe ilości różnych kamieni dla wszystkich siedmiu czakr oraz odpowiadające im kolorystycznie koraliki  i teraz próbuję przeróżne opcje.
Tym razem prezentuję wisiorek dla CZAKRY KORONY.





Jego centrum stanowi pastylka spękanego kryształu górskiego, który pomaga wzbudzić w sobie siły duchowe, ułatwia medytację i reguluje przepływ energii przez wszystkie siedem czakr.
Wisiorek jednocześnie wpisał się idealnie w nowe wyzwanie SZUFLADY pt. "KRYSZTAŁY".




5 komentarzy:

  1. Jest prześliczny. Niby podobny wzór, a jednak każdy następny ładniejszy. Życzę powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie dlatego tak mnie ten wzór zafascynował, że za każdym razem wychodzi zaskakująco inaczej. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładby wisior. Lubię połączenie złota i bieli.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny i taki delikatny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze ładniejsza niż ta z fioletami. :)

    OdpowiedzUsuń