niedziela, 11 października 2015

Wisiorek mandala z agatem purpurowym




Kolejny wisiorek z cyklu czakralnych, fioletowy - śliwkowy dla CZAKRY TRZECIEGO OKA. Jego centrum stanowi kulka PURPUROWEGO AGATU, który pomaga wzmocnić postrzeganie intuicyjne.
Kulka jest różnorodna i kręci się wokół własnej osi, dzięki czemu widać ją w całej okazałości.





Z kolejnej strony wygląda tak:





Wisiorek został wykonany specjalnie na KOLORYSTYCZNĄ ZABAWĘ U DANUTKI  i w moim poczuciu jest bardzo śliwkowy. :)





41 komentarzy:

  1. Bardzo piękny, i tak pięknie opisany, zaprezentowany, że poczułam się wręcz bajkowo- przynajmniej w moim odczuciu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wisior wyszedł w śliwkowej odsłonie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wisior,w dodatku coś w rodzaju talizmanu lub "poprawiacza" funkcji organizmu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, coś w tym rodzaju. Ostatnio właśnie takie klimaty mnie wciągnęły.

      Usuń
  4. Cieszę się, że Wam się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten wisiorek a jego środek jest niesamowity .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wisior ma w sobie to coś jest jakby troche tajemniczy mi też kojarzy się z amuletem pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zauroczona takimi pracami. Podziwiam te misternie ułożone i połączone w mandalę koraliki. Piekne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Czakralny wisiorek, jak to mądrze brzmi. Bardzo mi się podoba, lubię agaty i kolor fioletowo śliwkowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, pięknie dobrane kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wisiorek, perfekcyjne wykonanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mandala, czakry, to jak przenieść się w inny świat, wróżb i tajemniczości.. Super sobie poradziłaś ze śliwkowym kolorkiem.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, jaki fajny pomysł na wisiorek! :) Wygląda super, wykonanie robi wrażenie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny wisiorek! Bardzo mi się podoba jego kształt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdraszczam... przepiękne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak trudno jest oceniać prace jedna po drugiej he he właśnie dodałam swoją i postanowiłam poodwiedzać inne blogi ...Twoja mandala przepiękna ... gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł i wykonanie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Delikatna śliweczka, slicznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) Ciekawie wygląda ten środek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny :)
    I interesujący wisiorek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, a ten agat jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojjjj posypało się tej biżuterii we fioletach, co jedna to piękniejsza, Twój wisior jest imponujący i niezwykle ciekawie skonstruowany !

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity! Uwielbiam takie biżutki!
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba ten koralikowy efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. wisiorek jest oryginalny i pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny jest ten wisiorek! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wisiorek wygląda magicznie, fantastycznie, rewelacyjnie! A to, że jego centralna część się kręci - WOW! Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudny. I w dodatku się kręci :) Cały czas bym się nim bawiła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny:) i ten koralik w środku ... :)

    OdpowiedzUsuń