poniedziałek, 6 czerwca 2016

Pastele na lato

Przez ostatnie kilka miesięcy pochłonęła mnie makrama, szczególnie upodobałam sobie bransoletki trzyrzędowe. Nadeszła pora zaprezentować efekty.



Pastelowe kolory w sam raz na lato.


Wielką frajdę sprawia mi dobieranie do nich guzików.


Bransoletka pierwsza z drobnych kuleczek howlitu w kolorze trudnym do nazwania. Coś pomiędzy limonką, jasnym groszkiem a słoneczną oliwką. Z radosnym uśmiechem.


Druga z drobnych fioletowych kulek jadeitu. W wersji bardziej eleganckiej.


Trzecia z nieco większych kulek howlitu w kolorze turkusowym z drobnymi jasno brązowymi spękaniami.



Tak wyglądają w wersji "rozpiętej. :)




2 komentarze:

  1. Bransoletki wyglądają przepięknie. Zwłaszcza ta z uśmiechem :) Nie można nic innego zrobić poza odwzajemnieniem uśmiechu. Tak wiem, odwzajemniam uśmiech guzika...
    ...proszę nie zamykajcie mnie w pokoju bez klamek :P
    Wyglądają świetnie, no i wspaniałe dobrałaś guziczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyciły mnie Twoje bransoletki - pastele na lato, szczególnie limonka i fiolet (niedawno zgubiłam w podobnych kolorach, choć nie tak śliczne jak Twoje :) Czy jest możliwe zamówienie u Ciebie takich bransoletek? Pozdrawiam Iza email:wnuiza@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń