poniedziałek, 2 listopada 2015

Czekoladowy naszyjnik z odrobiną złota

Nowy miesiąc i nowy kolor w CYKLICZNEJ ZABAWIE U DANUTKI, moja pierwsza myśl była taka, że chyba tym razem odpuszczę, choć szkoda. Za to kolejna, że przecież już coś takiego zrobiłam, więc może czas opublikować.




Przewodnim kolorem jest gorzka czekolada, którą bardzo lubię jeść, za to nosić na sobie nieszczególnie. Chyba nawet nie posiadam niczego w tym kolorze.
W mojej pracy nie ma pomarańczu ani malinowego jak to było w zaleceniach, za to jest trochę matowego złota i duuużo gorzkiej czekolady.





Mam nadzieję, że fakt ten nie zdyskwalifikuje mnie z zabawy.






38 komentarzy:

  1. Naszyjnik jest prześliczny i połączenie brązu ze złotem lubię chyba najbardziej więc mam nadzieję,że Twoja praca odpowiada wytycznym. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Połączenie ze złotem dodało mu elegancji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak dużo czekoladki - śliczny ten naszyjnik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień gorzkiej czekolady. Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Bardzo lubię brąz i złoto, to najlepsze połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super naszyjnik, pięknie się prezentuje w tych kolorkach.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny :) Jak ja bym chciała się nauczyc takie cudności robić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest to prostsze niż się wydaje, robi się go na szydełku. Jakby co, służę radą. :)

      Usuń
  9. Piękny czekoladowy naszyjnik,połączenie ze złotem jest superowe .
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny naszyjnik, Uwielbiam takie sznury.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że przypadł Wam do gustu. Pozdrawiam Was wszystkie ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne połączenie czekoladowego ze złotem nadało naszyjnikowi dużo elegancji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancka czekoladka :) naszyjnik wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny naszyjnik powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie migocze Twoja czekolada ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny i elegancki naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekoladowy, zawrót głowy. Naszyjnik jest przeuroczy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny naszyjnik - z chęcią bym taki nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancki i szykowny :) Bardzo ładny naszyjnik, fajnie połączyłaś brąz ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prostota i elegancja. To lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sznury zawsze mi bliskie! piękności!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny , elegancki naszyjnik ... na każdą okazję . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny i delikatny naszyjnik! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wygląda połączenie czekolady ze złotem. Dobrze, ze sobie nie odpuściłaś tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny naszyjnik:0 fajnie, że nie odpuściłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  26. podziwiam cierpliwość w dzierganiu takiego cacka :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny i zapewne pracochłonny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  28. To bardzo ładne połączenie - kropelki złota tak ładnie rozświetlają czekoladę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest świetny, mam taki w kolorze turkusowym:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny! Bardzo lubię takie kolory:))

    OdpowiedzUsuń
  31. 35 year-old Librarian Nathanial Marlor, hailing from Maple Ridge enjoys watching movies like Analyze This and Dance. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Ferrari 250 SWB Competizione "SEFAC Hot Rod". jej odpowiedz

    OdpowiedzUsuń